2019-10-25

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

Adres:
 

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznejw Kościerzynie

83-400 Kościerzyna

ul. Strzelecka 9,

budynek B

tel. 58 684-83-57

numery wewnętrzne:

- pracownicy socjalni: 63, 64, 65, 69;

- księgowość i kadry: 61;

- świadczenia rodzinne: 60, 68;

- kierownik GOPS; Gminny Zespół Interdyscyplinarny: 62;

- dodatki mieszkaniowe; Gminna Komisja ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych; stypendia szkolne; zamówienia publiczne; specjalistyczne usługi opiekuńcze; rezerwacja terminu konsultacji psychologicznej: 67

tel. do Świadczeń Rodzinnych 58 680-85-82

e-mail: gops@koscierzyna.pl

Elektroniczna Skrzynka Podawcza Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej: kxlv779y9r

 
Kierownikiem Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej jest Sylwia Tomaszewska, która jest jednocześnie Przewodniczącą Gminnego Zespołu ds. Przemocy Domowej oraz Przewodniczącą Gminnej Komisji ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Bezpośrednim przełożonym jest Wójt Gminy Kościerzyna
 
Godziny przyjęć interesantów:
  • poniedziałek - 7.30 – 15.30
  • wtorek          - 7.30 – 15.30
  • środa            - 7.30 – 17.00
  • czwartek       - 7.30 – 15.30
  • piątek           - 7.30 – 14.00
 

Zadania i kompetencje

KIEROWNIK GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W KOŚCIERZYNIE - mgr Sylwia Tomaszewska  organizuje pracę ośrodka, odpowiada za politykę społeczną na terenie gminy oraz sprawuje funkcję kontrolną i nadzorczą nad pracownikami Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kościerzynie.
 

 
PRACOWNICY SEKCJI ŚWIADCZEŃ:
 

1. mgr Dorota Winczewska – starszy specjalista pracy socjalnej

Kompetencje:
- przygotowywanie oceny zasobów pomocy społecznej;
- prowadzenie sprawozdawczości oraz dokonywanie zapotrzebowań finansowych związanych z pomocą społeczną;
- sporządzanie decyzji administracyjnych w sprawach świadczeń pomocy społecznej i innych ustaw;
- sporządzanie list wypłat dla poszczególnych zasiłków z pomocy społecznej;
- sporządzanie miesięcznych zestawień świadczeniobiorców podlegających ubezpieczeniu zdrowotnemu z tytułu zasiłku stałego;
- prowadzenie spraw dotyczących ustawy o ochronie danych osobowych;
- prowadzenie postępowań i zadań dotyczących specjalistycznych usług opiekuńczych na rzecz osób z zaburzeniami psychicznymi.

 

2. mgr Katarzyna Szulfert – specjalista ds. organizacyjnych

Kompetencje:
- prowadzenie spraw związanych z pomocą materialną o charakterze socjalnym dla uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Kościerzyna;
- obsługa usług pocztowych wraz z nadawaniem przekazów pocztowych drogą elektroniczną;
- prowadzenie nadzoru nad pracami związanymi z zamówieniami publicznymi;
- przygotowanie wszelkiej dokumentacji dla Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych;
- prowadzenie ewidencji rzeczowych aktywów trwałych oraz wszelkie inne prace związane z gospodarką majątku GOPS;
- administrowanie Biuletynem Informacji Publicznej GOPS;
- prowadzenie spraw związanych z dodatkami mieszkaniowymi i energetycznymi zgodnie z obowiązującymi przepisami.
 

 
PRACOWNICY SOCJALNI:

  1. mgr Ewa Kurs – pracownik socjalny
  2. mgr Barbara Federowicz – starszy specjalista pracy socjalnej
  3. mgr Aleksandra Gierłachowska – pracownik socjalny
  4. mgr Justyna Gierszewska – starszy pracownik socjalny
  5. mgr Agnieszka Mańska – starszy specjalista pracy socjalnej
  6. mgr Joanna Turzyńska – pracownik socjalny
  7. mgr Krystyna Kropidłowska – starszy specjalista pracy socjalnej

Kompetencje:
-praca socjalna, wywiady środowiskowe, zawieranie kontraktów;
-dokonywanie analiz i ocen zjawisk, które powodują zapotrzebowanie na świadczenia oraz kwalifikują do uzyskania tych świadczeń;
-udzielanie informacji i pomocy w zakresie spraw życiowych klientów oraz skuteczne posługiwanie się przepisami prawa w realizacji tych zadań;
-pomoc w formie poradnictwa w celu rozwiązywania problemów i trudnych sytuacji życiowych;
-kierowanie do właściwych instytucji, wspieranie w uzyskiwaniu pomocy;
-udzielanie pomocy zgodnie z zasadami etyki zawodowej, pobudzanie społecznej aktywności i inspirowanie działań samopomocowych w zaspakajaniu niezbędnych potrzeb życiowych osób, rodzin, środowisk społecznych, współpraca i współdziałanie z innymi specjalistami w celu przeciwdziałania patologii i negatywnych zjawisk społecznych, łagodzenie skutków ubóstwa, inicjowanie nowych form pomocy osobom i rodzinom mającą trudną sytuację życiową.
 

 
ASYSTENT RODZINY:
 

  1. mgr Kamila Kreft-Ryczkowska

 

Asystent rodziny to osoba, która realizuje pracę socjalno - wychowawczą poprzez towarzyszenie rodzinie, szczególnie rodzinie z dziećmi w poszukiwaniu rozwiązań jej trudnej sytuacji życiowej. Asystent rodziny pomaga i wspiera w pokonywaniu trudności tak, aby rodzina w przyszłości potrafiła samodzielnie rozwiązywać różne sytuacje kryzysowe i radzić sobie z różnymi problemami. Asystent również pracuje z kobietami w ciąży oraz z rodzinami dzieci niepełnosprawnych w ramach ustawy „Za życiem”. Ponadto asystent wspiera rodziny starające się o powrót dzieci z pieczy zastępczej.

 

Do zadań asystenta należy m. in.:

  • opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny
    i w konsultacji z pracownikiem socjalnym,
  • opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej,
  • udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów opiekuńczo-wychowawczych, poprzez pedagogizacje rodziców, przekazywanie informacji na temat prawidłowych postaw rodzicielskich, sposobów komunikowania się oraz metod wychowawczych,
  • wspieranie aktywności społecznej rodziny, towarzyszenie klientom w załatwianiu spraw urzędowych i innych instytucjach (nauka pisania pism urzędowych oraz wypełniania dokumentów), motywowanie do udziału w grupach samopomocowych,  doradzanie jak organizować i spędzać wolny czas,
  • udzielanie rodzicom pomocy w rozeznaniu sytuacji szkolnej dziecka, zachęcanie
    i towarzyszenie rodzicom w czasie wizyt w szkołach, przedszkolach, poradniach
    i innych instytucjach,
  • uczenie prawidłowej komunikacji, zwracanie uwagi na to w jaki sposób członkowie rodziny powinni rozmawiać ze sobą, aby się rozumieć, w jaki sposób wyrażać uczucia i swoje potrzeby,
  • wspieranie w dbaniu o zdrowie członków rodziny, motywowanie klientów do wizyt u lekarzy, regularnych badań oraz diagnozy różnego typu chorób, pomoc w ustalaniu kontaktu do lekarzy specjalistów oraz terminów wizyt u lekarzy,
  • pomoc w tym jak prawidłowo prowadzić gospodarstwo domowe, trening umiejętności wykonywania prac domowych  tj. sprzątanie, gotowanie, zmywanie, pranie, wietrzenie, prasowanie, przeprowadzenie remontu, zachęcanie rodziców do systematycznego wykonywania prac domowych, pomoc w tworzeniu harmonogramu wykonywania prac domowych z podziałem na wszystkich członków rodziny,
  • doradzanie, jak planować wydatki, nauka systematycznego płacenia rachunków oraz sporządzania pism do firm windykacyjnych w celu rozłożenia zadłużeń na raty w miarę możliwości finansowej rodziny,
  • motywowanie do podnoszenia kwalifikacji zawodowych, analiza predyspozycji zawodowych, informowanie o odbywających się szkoleniach zawodowych organizowanych przez PUP, motywowanie do utrzymywania aktywnego kontaktu z PUP,
  • udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej, nauka pisania życiorysu i listu motywacyjnego,
  • pomoc w sytuacjach, które mogą stanowić zagrożenie zdrowia, życia, bezpieczeństwa dzieci
    i dorosłych członków rodziny,
  • informowanie i pomoc w kontaktowaniu się z organizacjami, instytucjami, które pomagają dzieciom i rodzinie,
  • koordynowanie wsparcia udzielanego kobietom w ciąży i rodzinom dzieci niepełnosprawnych w ramach ustawy „Za życiem”.

 
PRACOWNICY ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH:
 

  1. Dorota Roggenbuk – starszy inspektor ds. świadczeń rodzinnych
  2. mgr Małgorzata Dorawa Piankowska – starszy inspektor ds. świadczeń rodzinnych
  3. Klaudia Kropidłowska – referent ds. świadczeń rodzinnych
  4. Natalia Kotłowska – pomoc administracyjna

 
Kompetencje:
-prowadzenie spraw związanych ze świadczeniami rodzinnymi i funduszem alimentacyjnym;
-przyjmowanie wniosków;
-przygotowywanie dokumentacji do realizacji;
-sprawozdawczość.
 

 
KSIĘGOWOŚĆ:
 

  1. mgr Hanna Jabłońska – główna księgowa
  2. mgr Magdalena Szulfer – starszy inspektor ds. księgowości

 
Kompetencje:
-prowadzenie pełnej księgowości w GOPS.
 

  1. mgr Anna Chmielewska – referent ds. kadrowo - płacowych
     

Kompetencje:
-prowadzenie spraw osobowych pracowników zatrudnionych w GOPS Kościerzyna;
-prowadzenie rozliczeń związanych z zatrudnieniem pracowników GOPS;
-naliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych, sporządzanie deklaracji podatkowych i terminowe przekazywanie do właściwego Urzędu Skarbowego;
-prowadzenie rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, sporządzanie deklaracji.

 

Wykaz rejonów pracowników socjalnych GOPS

 

Kurs Ewa – wew. 63

Skorzewo, Częstkowo, Kościerzyna Wybudowanie, Fingrowa Huta, Sarnowy

 

Gierszewska Justyna – wew. 65

Kłobuczyno, Dobrogoszcz, Nowa Wieś Kościerska, Kaliska Kościerskie, Kościerska Huta, Owśnice, Wieprznica, Stawiska

 

Federowicz Barbara – wew. 64

Korne, Łubiana, Garczyn, Szarlota, Stare Nadleśnictwo, Małe Stawiska

 

Gierłachowska Aleksandra – wew. 69

Skoczkowo, Gołuń, Grzybowo, Grzybowski Młyn, Lizaki, Loryniec, Rybaki, Sycowa Huta, Wawrzynowo, Wdzydze, Kruszywa, Wąglikowice, Czarlina, Szludron, Zabrody, Czarlina – Osada, Szenajda

 

Kropidłowska Krystyna – wew. 65

Wielki Klincz, Juszki, Dębrzyno

 

Mańska Agnieszka – wew. 63

Będominek, Dąbrówka, Gostomie, Ludwikowo, Mały Klincz, Puc, Zielenic, Kula Młyn, Nowa Kiszewa

 

Turzyńska Joanna – wew. 64

Dębogóry, Mały Podleś, Niedamowo, Nowy Podleś, Wielki Podleś, Nowy Klincz, Wętfie, Rotembark

 

Więcej informacji:

Świadczenia rodzinne

Pomoc społeczna

Stypendia szkolne

Sprawozdania finansowe GOPS

Zamówienia publiczne GOPS

Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej

Opieka wytchnieniowa

 

Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest Eliza Szczesna, kontakt: tel. 604-080-935 lub

e-mail: inspektor25052018@gmail.com

 

Szanowni Państwo,
od 25 maja 2018 r. obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako „RODO”). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia.
Wypełniając obowiązek wynikający z nowych regulacji prawnych Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Gminy Kościerzyna informuje, że 

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy Kościerzyna z siedzibą w Kościerzynie przy ul. Strzeleckiej 9,  zwany dalej Administratorem. 
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować telefonicznie – tel.604-080-935 lub poprzez e-mail: inspektor25052018@gmail.com we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych  z przetwarzaniem danych. 
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu wykonywania zadań własnych oraz zadań zleconych realizowanych głównie na podstawie ustawy o samorządzie gminnym z dnia 8 marca 1990 r., ustawy o pomocy społecznej z 12 marca 2004 r., ustawy o świadczeniach rodzinnych, w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Kościerzynie, zapewnienia bezpieczeństwa i zabezpieczenia mienia. Będą udostępnianie tylko na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
  4. Przetwarzanie Pani/Pana danych jest niezbędne do wypełniania obowiązku prawnego, wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą przed zawarciem umowy, jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi. Podstawą przetwarzania danych osobowych może być również zgoda.
  5. Podanie danych jest wymogiem ustawowym, nie podanie danych skutkuje pozostawieniem sprawy bez rozpatrzenia i jest niezbędne do zawarcia umowy, w przypadku niepodania danych niemożliwe jest zawarcie umowy.
  6. Posiada Pani/Pan prawo do:

- żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
- wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania,
- przenoszenia danych,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego,
- cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych.

  1. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
  2. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z Zarządzeniem Nr 8/2011 Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kościerzynie z dnia 03.10.2011r. w sprawie ustalenia instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt i instrukcji o organizacji i zakresie działania składnicy akt.

Załączniki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..