2019-10-24

Komisje Rady Gminy Kościerzyna

Rada Gminy powołuje następujące komisje stałe:

 

a) Komisję Rewizyjną – której zadaniem jest kontrolowanie działalności wójta, gminnych jednostek organizacyjnych, jednostek pomocniczych gminy oraz wykonywanie innych zadań zleconych przez gminę w zakresie kontroli;
b) Komisję Skarg, Wniosków i Petycji – której zadaniem jest rozpatrywanie skarg na działania wójta i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych, rozpatrywania wniosków składanych przez obywateli, rozpatrywanie petycji składanych przez obywateli,
c) Komisję Budżetu i Rozwoju Gospodarczego z zakresem działania – budżet, finanse, gospodarka komunalna, planowanie przestrzenne, turystyka, promocja, współpraca z organizacjami samorządowymi oraz ze społecznościami lokalnymi i regionalnymi innych państw w zakresie rozwoju gospodarczego,
d) Komisję Oświaty, Zdrowia, Kultury i Spraw Socjalnych z zakresem działania – ochrona zdrowia, opieka społeczna, oświata, kultura i sport,
e) Komisję Rolnictwa i Leśnictwa z zakresem działania –, rolnictwo, leśnictwo, ochrona środowiska, bezpieczeństwo publiczne i przeciwpożarowe.
2. Rada gminy może powoływać ze swojego grona komisje doraźne do określonych zadań, ustalając równocześnie:
1) przedmiot działania komisji;
2) jej skład osobowy;
3) termin wykonania zadania.

 

Posiedzenia Komisji Rady Gminy Kościerzyna:

 

Posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego, Komisji Oświaty, Zdrowia, Kultury i Spraw Socjalnych oraz Komisji Rolnictwa i Leśnictwa odbędą się 5 kwietnia 2024 roku o godz. 9.00.


Posiedzenie Komisji Rewizyjnej odbędzie się w dniach 20, 21 oraz 22 marca 2024 roku o godz. 9.00.


Posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego, Komisji Oświaty, Zdrowia, Kultury i Spraw Socjalnych oraz Komisji Rolnictwa i Leśnictwa odbędą się 7 marca 2024 roku o godz. 8.30.


Posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego, Komisji Oświaty, Zdrowia, Kultury i Spraw Socjalnych oraz Komisji Rolnictwa i Leśnictwa odbędą się 24 stycznia 2024 roku o godz. 16.00.


Posiedzenie Komisji Rewizyjnej odbędzie się 24 stycznia 2024 roku o godz. 15.50.


Posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji odbędzie się 24 stycznia 2024 roku o godz. 15.40.


Posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego, Komisji Oświaty, Zdrowia, Kultury i Spraw Socjalnych oraz Komisji Rolnictwa i Leśnictwa odbędą się 19 grudnia o godz. 15.00.


Posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego, Komisji Oświaty, Zdrowia, Kultury i Spraw Socjalnych oraz Komisji Rolnictwa i Leśnictwa odbędą się 6 grudnia o godz. 16.00.


Posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji odbędzie się 6 grudnia o godz. 15.45.


Posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego, Komisji Oświaty, Zdrowia, Kultury i Spraw Socjalnych oraz Komisji Rolnictwa i Leśnictwa odbędą się 25 października 2023 roku o godz. 16.00.


Posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego, Komisji Oświaty, Zdrowia, Kultury i Spraw Socjalnych oraz Komisji Rolnictwa i Leśnictwa odbędą się 26 września 2023 roku o godz. 15.00.


Posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego, Komisji Oświaty, Zdrowia, Kultury i Spraw Socjalnych oraz Komisji Rolnictwa i Leśnictwa odbędą się 28 lipca 2023 roku o godz. 9.00.


Posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji odbędzie się 28 lipca 2023 roku o godz. 8.55.


Posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego, Komisji Oświaty, Zdrowia, Kultury i Spraw Socjalnych oraz Komisji Rolnictwa i Leśnictwa odbędą się 6 czerwca 2023 roku o godz. 15.00.


Posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego, Komisji Oświaty, Zdrowia, Kultury i Spraw Socjalnych oraz Komisji Rolnictwa i Leśnictwa odbędą się 27 kwietnia 2023 roku o godz. 15.00.


Posiedzenie Komisji Rewizyjnej odbędzie się w dniach: 26 kwietnia o godz. 9.00, 27 kwietnia o godz. 13.30 oraz 28 kwietnia 2023 roku o godz. 12.00.


Posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego, Komisji Oświaty, Zdrowia, Kultury i Spraw Socjalnych oraz Komisji Rolnictwa i Leśnictwa odbędą się 20 marca 2023 roku o godz. 14.00.


Posiedzenie Komisji Oświaty, Zdrowia, Kultury i Spraw Socjalnych odbędzie się 10 marca 2023 roku o godz. 9.00.


Posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego, Komisji Oświaty, Zdrowia, Kultury i Spraw Socjalnych oraz Komisji Rolnictwa i Leśnictwa odbędą się 28 lutego 2023 roku o godz. 8.30.


Posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji odbędzie się 30 stycznia 2023 roku o godz. 14.45.

Posiedzenie Komisji Rewizyjnej odbędzie się 30 stycznia 2023 roku o godz. 14.55.

Posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego, Komisji Oświaty, Zdrowia, Kultury i Spraw Socjalnych oraz Komisji Rolnictwa i Leśnictwa odbędą się 30 stycznia 2023 roku o godz. 15.00.


Posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego, Komisji Oświaty, Zdrowia, Kultury i Spraw Socjalnych oraz Komisji Rolnictwa i Leśnictwa odbędą się 19 grudnia 2022 roku o godz. 15.00.


Posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji odbędzie się 19 grudnia 2022 roku o godz. 14.30.


Posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego, Komisji Oświaty, Zdrowia, Kultury i Spraw Socjalnych oraz Komisji Rolnictwa i Leśnictwa odbędą się 7 grudnia 2022 roku o godz. 14.30.


Posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego, Komisji Oświaty, Zdrowia, Kultury i Spraw Socjalnych oraz Komisji Rolnictwa i Leśnictwa odbędą się 7 listopada 2022 roku o godz. 13.30.


Posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego, Komisji Oświaty, Zdrowia, Kultury i Spraw Socjalnych oraz Komisji Rolnictwa i Leśnictwa odbędą się 28 października 2022 roku o godz. 9.00.


Posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego, Komisji Oświaty, Zdrowia, Kultury i Spraw Socjalnych oraz Komisji Rolnictwa i Leśnictwa odbędą się 29 września 2022 roku o godz. 16.00.


Posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego, Komisji Oświaty, Zdrowia, Kultury i Spraw Socjalnych oraz Komisji Rolnictwa i Leśnictwa odbędą się 07 września 2022 roku o godz. 16.00.


Posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego, Komisji Oświaty, Zdrowia, Kultury i Spraw Socjalnych oraz Komisji Rolnictwa i Leśnictwa odbędą się 27 lipca 2022 roku o godz. 13.00.


Posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego, Komisji Oświaty, Zdrowia, Kultury i Spraw Socjalnych oraz Komisji Rolnictwa i Leśnictwa odbędą się 1 lipca 2022 roku o godz. 11.00.


Posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego, Komisji Oświaty, Zdrowia, Kultury i Spraw Socjalnych oraz Komisji Rolnictwa i Leśnictwa odbędą się 25 maja 2022 roku o godz. 15.30.


Posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego, Komisji Oświaty, Zdrowia, Kultury i Spraw Socjalnych oraz Komisji Rolnictwa i Leśnictwa odbędą się 5 maja 2022 roku o godz. 15.00.


Posiedzenie Komisji Rewizyjnej odbędzie się w dniu 20 kwietnia 2022 roku o godz. 13.00 oraz w dniach 21 i 22 kwietnia 2022 roku o godz. 9.00.


Posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego, Komisji Oświaty, Zdrowia, Kultury i Spraw Socjalnych oraz Komisji Rolnictwa i Leśnictwa odbędą się 19 kwietnia 2022 roku o godz. 15.00.


Posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego, Komisji Oświaty, Zdrowia, Kultury i Spraw Socjalnych oraz Komisji Rolnictwa i Leśnictwa odbędą się 15 marca 2022 roku o godz. 14.00.


Posiedzenie Komisji Oświaty, Zdrowia, Kultury i Spraw Socjalnych odbędzie się 24 lutego 2022 roku o godz. 15.00.


Posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego, Komisji Oświaty, Zdrowia, Kultury i Spraw Socjalnych oraz Komisji Rolnictwa i Leśnictwa odbędą się 10 lutego 2022 roku o godz. 15.00.


Posiedzenia Komisji Skarg, Wniosków i Petycji oraz Komisji Rewizyjnej odbędą się 10 lutego 2022 roku o godz. 14.55


Posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego, Komisji Oświaty, Zdrowia, Kultury i Spraw Socjalnych oraz Komisji Rolnictwa i Leśnictwa odbędą się 30 grudnia 2021 roku o godz. 8.30.


Posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego, Komisji Oświaty, Zdrowia, Kultury i Spraw Socjalnych oraz Komisji Rolnictwa i Leśnictwa odbędą się 20 grudnia 2021 roku o godz. 14.00.


Posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji odbędzie się 20 grudnia 2021 roku o godz. 13.55


Posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego, Komisji Oświaty, Zdrowia, Kultury i Spraw Socjalnych oraz Komisji Rolnictwa i Leśnictwa odbędą się 8 grudnia 2021 roku o godz. 14.30.


Posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji odbędzie się 8 grudnia 2021 roku o godz. 14.00


Posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego, Komisji Oświaty, Zdrowia, Kultury i Spraw Socjalnych oraz Komisji Rolnictwa i Leśnictwa odbędą się 16 listopada 2021 roku o godz. 15.00.


Posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego, Komisji Oświaty, Zdrowia, Kultury i Spraw Socjalnych oraz Komisji Rolnictwa i Leśnictwa odbędą się 20 października 2021 roku o godz. 15.00.


Posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego, Komisji Oświaty, Zdrowia, Kultury i Spraw Socjalnych oraz Komisji Rolnictwa i Leśnictwa odbędą się 21 września 2021 roku o godz. 13.00.


Posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego, Komisji Oświaty, Zdrowia, Kultury i Spraw Socjalnych oraz Komisji Rolnictwa i Leśnictwa odbędą się 12 sierpnia 2021 roku o godz. 14.00.


Posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego, Komisji Oświaty, Zdrowia, Kultury i Spraw Socjalnych oraz Komisji Rolnictwa i Leśnictwa odbędą się 1 lipca 2021 roku o godz. 13.00.


Posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego, Komisji Oświaty, Zdrowia, Kultury i Spraw Socjalnych oraz Komisji Rolnictwa i Leśnictwa odbędą się 10 czerwca 2021 roku o godz. 15.00.


Posiedzenie Komisji Oświaty, Zdrowia, Kultury i Spraw Socjalnych odbędzie się 31 maja 2021 roku o godz. 13.00.


Posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego, Komisji Oświaty, Zdrowia, Kultury i Spraw Socjalnych oraz Komisji Rolnictwa i Leśnictwa odbędą się 21 maja 2021 roku o godz. 9.00.


Posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego, Komisji Oświaty, Zdrowia, Kultury i Spraw Socjalnych oraz Komisji Rolnictwa i Leśnictwa odbędą się 28 kwietnia 2021 roku o godz. 12.00.


Posiedzenie Komisji Rewizyjnej odbędzie się 7, 8 i 9 kwietnia 2021 roku o godz. 9.00 na sali posiedzeń Urzędu Gminy w Kościerzynie.


Posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego, Komisji Oświaty, Zdrowia, Kultury i Spraw Socjalnych oraz Komisji Rolnictwa i Leśnictwa odbędą się 5 marca 2021 roku o godz. 14.00.


Posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego, Komisji Oświaty, Zdrowia, Kultury i Spraw Socjalnych oraz Komisji Rolnictwa i Leśnictwa odbędą się 22 stycznia 2021 roku o godz. 9.00.


Posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego odbędzie się 30 grudnia 2020 roku o godz. 9.00.


Posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego, Komisji Oświaty, Zdrowia, Kultury i Spraw Socjalnych oraz Komisji Rolnictwa i Leśnictwa odbędą się 18 grudnia 2020 roku o godz. 14.00.


Posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego, Komisji Oświaty, Zdrowia, Kultury i Spraw Socjalnych oraz Komisji Rolnictwa i Leśnictwa odbędą się 27 listopada 2020 roku o godz. 9.45.


Posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego, Komisji Oświaty, Zdrowia, Kultury i Spraw Socjalnych oraz Komisji Rolnictwa i Leśnictwa odbędą się 30 października 2020 roku o godz. 8.30.


Posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego, Komisji Oświaty, Zdrowia, Kultury i Spraw Socjalnych oraz Komisji Rolnictwa i Leśnictwa odbędą się 9 października 2020 roku o godz. 9.00.


Posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego, Komisji Oświaty, Zdrowia, Kultury i Spraw Socjalnych, Komisji Rolnictwa i Leśnictwa oraz Komisji Skarg, Wniosków i Petycji odbędą się 10 września 2020 roku o godz. 16.00


Posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego, Komisji Oświaty, Zdrowia, Kultury i Spraw Socjalnych oraz Komisji Rolnictwa i Leśnictwa odbędą się 29 lipca 2020 roku o godz. 15.30.


Posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego, Komisji Oświaty, Zdrowia, Kultury i Spraw Socjalnych oraz Komisji Rolnictwa i Leśnictwa odbędą się 10 czerwca 2020 roku o godz. 9.30.


Posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego, Komisji Oświaty, Zdrowia, Kultury i Spraw Socjalnych oraz Komisji Rolnictwa i Leśnictwa odbędą się 22 maja 2020 roku o godz. 9.00.


Posiedzenie Komisji Rewizyjnej odbędzie się 11, 12 i 14 maja 2020 roku o godz. 08.30 na sali posiedzeń Urzędu Gminy w Kościerzynie.


Posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego, Komisji Oświaty, Zdrowia, Kultury i Spraw Socjalnych oraz Komisji Rolnictwa i Leśnictwa odbędą się 28 kwietnia 2020 roku o godz. 15.00


Posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego, Komisji Oświaty, Zdrowia, Kultury i Spraw Socjalnych oraz Komisji Rolnictwa i Leśnictwa odbędą się 25 lutego 2020 roku o godz. 14.30.


Posiedzenie Komisji Oświaty, Zdrowia, Kultury i Spraw Socjalnych odbędzie się 24 lutego 2020 roku o godz. 15.00.


Posiedzenie Skarg, Wniosków i Petycji odbędzie się 29 stycznia 2020 roku o godz. 16.00


Posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego, Komisji Oświaty, Zdrowia, Kultury i Spraw Socjalnych oraz Komisji Rolnictwa i Leśnictwa odbędą się 29 stycznia 2020 roku o godz. 16.15.


Posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego, Komisji Oświaty, Zdrowia, Kultury i Spraw Socjalnych oraz Komisji Rolnictwa i Leśnictwa odbędą się 18 grudnia 2019 roku o godz. 15.30.


Posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego, Komisji Oświaty, Zdrowia, Kultury i Spraw Socjalnych oraz Komisji Rolnictwa i Leśnictwa odbędą się 22 listopada 2019 roku o godz. 8.30.


Posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego, Komisji Oświaty, Zdrowia, Kultury i Spraw Socjalnych oraz Komisji Rolnictwa i Leśnictwa odbędą się 23 października 2019 roku o godz. 9.00.


Posiedzenia Komisji Budżetu i Rozwoju Gospodarczego, Komisji Oświaty, Zdrowia, Kultury i Spraw Socjalnych oraz Komisji Rolnictwa i Leśnictwa odbędą się 19 września 2019 roku o godz. 15.00.

Załączniki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..